Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg under april 2011

Av Anneli Persson - 23 april 2011 12:16

Nu är jag påväg till stallet med min underbara Elin <3


animated gif maker

Animated gif maker

Av Anneli Persson - 14 april 2011 22:29

Tjuuulululululu! Här är jaaag! Är på toppenhumör, hoppas att det håller i sig imorrn med :)!!


Igår färgade jag håret med denna:
   


Blev faktiskt sjukt nöjd :).


Nu ska jag bara se klart bb och sedan sova :) - God natt!

Av Anneli Persson - 13 april 2011 21:49

Nu har det hänt något, omg! Men vad? Jojo....   .

Idag så har jag varit på praktiken, dan var sådär. Hela min kropp ville kolappsa, inte okej! Jag har fått vara med mamma och vi hade skitkul! Öhm.. Sedan hände det dära, den där suprizen :). Jag har äntligen fått färga mitt hår igen!

BB är slut och jag lovade mig själv att sova efter det! Så god natt folket <3! 

Av Anneli Persson - 12 april 2011 22:50

Hej hallå innan jag säger god natt! Är så sjukt trött   ..
Men imorgon eller på torsdag så har jag en liten suprize...

Nu har ni något att fundera över   ! Gissa vad det kan va ;)?  

Av Anneli Persson - 12 april 2011 22:10

Kom ganska nyss hem från Leif, har ätit tårta osv för att Leif's pappa fyllde år :). Fick träffa Elin och Matte med, härligt att se dem! Nu sitter jag och ser på BB och tar det lugnt, äter Risen och dricker massa läsk   ..
 

 


Min dag har varit upp och ned. Humörsvängningar... Kuuul! Vaknade trött som vanligt, kom till praktiken innan min handledare och startade då lite tidigare än hon. Sedan fick jag damsuga alla mattor vilket tog en timma? Då jag slog huvudet i en lampa, foten i en dörrkarm och knät i en stol - Klantigt jag vet! Sedan fick jag städa på toan, vårat kontor och sedan i "kyl-rummet". Mitt humör föll till botten, blev så sjukt less   . Sedan på lunchen kom Nathalie förbi, lill gumman


Sedan kom Oscar och kom förbi och var här och det var nog det enda possitiva idag.. Ja, sedan tårta på de, haha.. Tjock jag är nu alltså!


Nu ska jag ta och se klart på Big brother och sedan ska jag krypa i säng och sova massa :) Puss hej! 

Av Anneli Persson - 11 april 2011 21:28

Du klagar och klagar och klagar. När jag gör något bra, säger du inte något positivt. Utan du ska hitta det negativa i det posetiva. När jag säger något bra, uppskattar du det inte utan du ignorerar det   .

 

Av Anneli Persson - 11 april 2011 19:47

  Hallåj där!

Nu har jag bytt till bloggplatsen istället, verkar så mycket bättre än "blogg.se". Så jag är ganska ny här och vi ska nu se hur bra det går med allt.

Jag sitter och lyssnar på EMD. Jag och min älskade Elin var ju och såg på deras konsert igår och jag säger bara. Fyy så sjuka de var live! Dom är för det första huur sköna som helst och sedan att Elin var med gjorde min dag. Sjukt kul var det!

Idag hade jag verkligen humöret på topp, sedan sjönk det lika snabbt som en stor sten i det svarta havet.. Just nu sitter jag och ruttnar.. Funderar på att gå på toa och sova efter det.. Men ja, kul att somna 8 hahaha!

Någon dag nu i veckan ska jag be Elin ge mig hennes bilder från konserten. Vi får se om alla bilder får plats på min dator (A). Blev en hel del bra bilder! Ni får sedan, nu ska jag köpa cola! Puss hej!

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards