Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg under november 2011

Av Anneli Persson - 20 november 2011 10:40

Grattis älskade underbaraste lillasyster! - Hon fyller 13 år idag, mitt lilla guldkorn <3!

Jag vaknade för ungifär en timma sedan och funderar på att värma upp pizzabitarna i kylen till frukost.. Snart far min syster till sin mamma och hon ska få käka suschi *avis*. Men när hon far så kommer jag åka till stan och kika på kläder.
   Måste måste måste! Köpa nya kläder, blir galen! Har sett massa kläder som jag vill köpa, men har jag pengar till det? Nej, det är därför jag suger på att spara eller för att jag behöver pengarna till andra viktiga saker.

Skriver mer senare! Jag ska nu ögonshoppa på internet!

Av Anneli Persson - 19 november 2011 20:34

Tjena, såg nyss en underbart bra film! Kan berätta mer om den sedan, nu ska jag och syrran förbi ug.. Vi har inget bättre för oss - kul....

   

Av Anneli Persson - 19 november 2011 17:44

Åh jag har brist på mycket just nu, jag får inte ned något på papper eller så. Känslorna svämmar snart över och ändå får jag inte fram ett endaste ord...


Av Anneli Persson - 19 november 2011 16:36

Nu har jag käkat, det var fan i mig asgott! Nu fixar vi kaffe och har tagit fram tårtan osv. Sedan blir det nog film för oss! Men vem vet hur kvällen blir av?

Jag har ingenting att säga förutom att jag är ASGLAD och vill springa av mig! 

Av Anneli Persson - 19 november 2011 15:53

Nu doftar det gott i hela lägenheten, pappa står och lagar mat - NOMNOMNOMNOM , brb!

Av Anneli Persson - 19 november 2011 13:47

 

Av Anneli Persson - 19 november 2011 12:23

Öhöhöhöhö, god morgon alla! (För ett tag sedan dock)..
Vaknade och var underbart glad, kände rysningar över kroppen när jag log och tänkte  på . Umfh, lalalalala! Vill bara ta några minuter och dansa omkring genom hela lägenheten och sjunga till en massa glada låtar! Men men, då skulle pappa titta på mig och undra vad fan jag håller på med.
   Men Clina skulle veta exakt vad jag menar, så underbart när man har en lillasyster som kan hålla hemlisar som det där. Dela min glädje med henne, mmmh.


På tal om min lillasyster så ska vi fira henne idag! Hon fyller 13 imorgon och vi ska fira henne idag! Så det blir väl tårta och gó middag! - Grattis älskade!



Kan inte släppa bäbis..   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards