Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg under augusti 2011

.

Av Anneli Persson - 28 augusti 2011 11:31

Har inget att säga - God natt!

Morgonfrissyren imorse (lol):
 

Av Anneli Persson - 27 augusti 2011 18:54

Har inte haft någon ork att uppdatera... Men här kommer lite iaf!

Skolan har börjat och jag trivs toppenbra på Draggen! Skön klass, bra lärare osv  . Bara en massa bra dagar har flygit förbi och nu är det helg. Har inga problem med att skolan börjar på måndag igen. Kommer säkert bli ännu en kanon vecka!

Sov 13 timmar inatt, eller något sådant. Ville bara ligga kvar och dega hela dan. Ikväll ska jag vara hemma med familjen och vi ska mysa ned oss med en film. Ska bli underbart, länge sedan vi gjorde det.

Nu ska vi käka grillat!   & Kram!

Här är en av mina favvolåtar som just nu går på repeat.  



"Jag tror att det är den hårda sidan av livet det här"

Av Anneli Persson - 14 augusti 2011 07:40

God morgon allesammans!

Klockan är kvart i 8 och jag börjar jobba snart. Jag har både sovit lite och dåligt. Vaknade stup i kvarten och hoppades på att jag skulle få ett samtal att -******- mådde bra. Hade jag vetat vart han var hade jag skickat ambulans direkt.

Fyfan så obehagligt samtal.. Kunde knappt sova igår, jag grät och grät och förstod knappt vad som hände. Det var så äcklig känsla allt ihop att jag ryser nu när jag tänker på det...

Men aja, jersey shore nu - Jobb sedan! 

Av Anneli Persson - 13 augusti 2011 23:12

Just nu sitter jag och studerar min nya hårfärg. Kanske blev lite mörk ändå? Är lite osäker, men jag är väldigt nöjd i alla fall! Skulle bli rött, men blev typ - röd-brunt.. 

Imorgon blir det ännu en dag med jobb! Lyckad dag idag, är själv väldigt stolt över dagens insats :). Fick en massa beröm, och det var kul också!
Fick dock inte jobba hela dagen, för min handledares lillebror hamnade på sjukhuset :(, stackarn!

Nu sitter jag och ser ett avsnitt av Jersey shore, ska se klart det innan jag går och lägger mig. Börjar klockan 8 imorgon, så blir väl att stiga upp klockan 6 - Lyckat   ..

Aja, god natt med er!   & Kram!  

Av Anneli Persson - 13 augusti 2011 07:58

God morgon alla mina sockertoppar!

 Det känns som om jag är den enda som vaknar kl 7 idag.. Jobb är jäkligt trevligt, men hade faktiskt hellre legat och sovit och sedan vakna av en baksmälla och att man ligger och tänker på fyllan man hade. Men nope, det blev ingen fest för mig igår.. Tyvärr   - Det var också undebara människor igår, fuck vad jag måste ha missat igår :(.

Nu sitter jag ch äter youghurt och dricker kaffe och försöker piggna till. Ska ut och måla ett hus idag, kommer bli sjukt kul :)! Jag ser frammemot att få jobba lite nu innan skolan börjar igen. Då blir det Draggen nästa - Woop woop!

Nu ska jag sätta mig ned och vänta på samtalet från Ghor, så..

Bye bye b-b-b-beautiful! 

Av Anneli Persson - 11 augusti 2011 17:26

Älskar denna låten!!!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards