Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg under juli 2011

Av Anneli Persson - 31 juli 2011 17:36

Måste typ sova, orkar inte uppdatera... God natt,   &  .  

Av Anneli Persson - 30 juli 2011 16:55

Jag beklagar att jag inte bloggar just nu, ni får bilder och info imorrn! Har brottom,   och kram!!!!! 

Av Anneli Persson - 29 juli 2011 19:02

Veronica maggio spelar ikväll och jag hoppas för allt här i världen att hon inte spelar sin skandal "jag kommer". Det blir isåfall en väldigt stor flopp för ikväll!  ..

Jag hoppas dock att hon spelar denna:



Igår var det kaos - Bröt en nagel, fick blåmärke på höften, blev fotad med en full random snubbe? Var ensam - MEN hade så jävla kul ändå!

Ikväll blir det värre, jag kommer ha roligare ikväll! Jag känner det på mig  . Igår blev jag även bjuden på cola och lakrits remm av några som jobbade. Blivit polare med dem ju! Så blev jag bjuden på cola idag med!
Är ensam nu på PDOL - eller ja, ensam och ensam. Har ju mina nya vänner hehe.. Men   you all som är på PDOL och vägrar höra av er och ni som inte orkar komma dit, för det är kul som fan där! Haha se yah babes!    

Av Anneli Persson - 29 juli 2011 13:56

Hello slitna fredag!

Sov till klockan tolv och kände mig som en mörbultad gris.. Men nu ska jag strax hoppa in i duschen, fixa mig och så blir det PDOL dag 2  .

Jag försökte ta några bilder igår, men de här 2 var de enda som blev bra.. Det är på Bo kaspers orkester! Kan se om jag hittar någon bra bild på Dynazty också.. 



Flippen igår var: Dynazty live - Dom var grymma!! Tummen upp  .
Floppen igår var: Min kamera som sög balle..   Men ska försöka ta bättre bilder idag/ikväll!

Gårdagens outfit:


Jag orkar inte skriva vilka som ska spela, skriver de imorgon.. Måste dra och fixa mig nu -   & kram bye bye. 

Av Anneli Persson - 28 juli 2011 12:26

Nu har man varit på shoppingtur  i pite! Köpt biljett till PDOL (3 dagars pass) och nya skor   .

 
 

Har nyss ätit lunch och nu blir det efterrätt - Jordgubbar och grädde, igen   . Så jävla gott! Blir nog att läsa bok till det och kaffet.

Idag spelar - Erik and the grownups (och gästartister), Mäki, Populärmusik, Larsa & The Bluebörds, David Myhr, Dynazty och Bo kaspers orkester.

Ikväll ser jag frammemot - Populärmusik, David Myhr, Dynazty och Bo kaspers orkester   .

Lägger in en bild sedan på kvällens out fit! Blir fika nu, duscha och fixa mig inför kvällen,    & kram!

Av Anneli Persson - 27 juli 2011 20:44

Hejsan!

Försökte få en någorunda bra bild på min frissyr.. Sitter som i myskläder och är osminkad, så det blev lite oserriöst.. Men det var frissyren ni skulle få se inte mitt ansikte   !



Här är jordgubbarna jag åt efter middagen! Pillret på sidan är "Hårkontroll". Eftersom att håret klipptes för kort, fick jag piller för att det snabbt skulle växa tillbaka igen   .



Ska snart lägga mig och sova, för jag ska upp tidigt imorgon och ned på stan! Ska köpa PDOL biljetterna imorgon. Ska se artisterna som är på lördag vilket är bland annat - Stor, Bullet, Albin Gromer... Etc. etc.. Ni får veta mer imorrn!

God natt nu folks, se yah tomorrow!

Av Anneli Persson - 27 juli 2011 17:16

Hej allesammans!

Insåg just att mitt inlägg som jag skrev på imorse inte blev sparat.. Så jävla bittert, men jag skrev iaf att jag missade bussen igår osv osv osv. Jag är i Pite nu i alla fall! Så jag har fått äta och fikat redan   .

Jag hittade också min kamera när jag städade, så jag ska ladda den och fota en massa! Sitter nu och käkar jordgubbar med grädde, he va gött!

Kan kanske ladda upp bilder under tiden jag är här också, vem vet om jag kan fixa det   .

Nu ska jag sätta mig ned och läsa lite på min bok tror jag! Så ha det bra allesammans! Skriver sedan,   & Kram!

Av Anneli Persson - 25 juli 2011 13:25

Bölar som en jävla 5åring som slagit ut 17 tänder och har skrapsår över hela kroppen... Satan vad mycket kortare håret blir.. Shiet, mössa och aldrig utsläppt jupp jupp..... Fan alltså


Det kommer typ bli såhär:


Men känns typ såhär just nu:


Ajajajaja, he väx ut!

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards