Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg under januari 2012

Av Anneli Persson - 31 januari 2012 20:13

Lovade er bilder, här kommer några få.. <3

Här sitter jag och bloggar om min underbara dag, daaaamn vad det gick fort  



Maja smygfotar mig när jag snott Kims keps..



Maja såg mitt azz och var tvungen att fota det.. :



Jag posade som räkor brukar..

 

Den riktiga räk-posen:

   

Av Anneli Persson - 31 januari 2012 16:54

Nu är skoldagen äntligen slut! Den gick fort tack och lov och nu är det inte så mycket kvar av veckan! Imorgon ska vi i princip bara se på film och prata - Sovmorgon till 9. Torsdag, sovmorgon till 12 - Men har arbetsintervju klockan 11, fortfarande sovmorgon  . Fredag slutar jag klockan 12 - Pfopp, sjukt skönt!

 Som sagt har jag haft en underbar dag i allmänhet - Älskar mina vänner, de får mig på så sjukt bra humör ibland! Nu har jag också fått ett samtal från (förlåt alla som kommer att bli sviken ända in til stjälen nu) Online och de frågade om jag var intresserad av en arbetsintervju så jag tackade ja.
Jobb som jobb, pengar är guld och då spelar det ingen roll vad man behöver jobba med. Det är ju trots allt bara ett "tills vidare jobb". För att jag ska få mera pengar att kunna använda  och spara inför sommaren bla..

Nu ska jag göra mig själv en middag och äta innan jag ska läsa lite engelska och sedan ska jag sätta mig och se serier. Pussar och kramar från mig! 

Av Anneli Persson - 31 januari 2012 12:18

Fuck yeah vilken dag det äääär! Jag är på så sjukt bra humör, just kan det inte bli bättre! Folk tror att jag druckit en hel del energidricka men noope! Vi har tagit massa bilder, de läggs in sedan - Puss hej!! <3

Av Anneli Persson - 31 januari 2012 07:44

God morgon allesammans! Jag hoppas att ni sovit gott och att ni inte känner att allt är i botten. Var väldigt stressad igår och kände att jag skulle lägga ned tiden på att plugga istället för massa annat. Det gick nämligen bra så jag satt och skrev med massa kompisar på kvällen.

En av planerna till sommaren är att jag och Ämmäh ska till

 
I Göteborg för att se  Marilyn Manson och ja, för er som missat det - Han ska dit i sommar! Så hej Marilyn och fuck the rest, det kommer att bli awesome!

     

Av Anneli Persson - 30 januari 2012 18:07

Imorse när jag satt på bussen hörde jag radion spela en underbar låt i bakgrunden medan jag satt och tittade ut igenom fönstret i hopp om att tiden skulle gå fortare. Skrev ned lite av det jag hörde och hittade den! Lyssna..
 



Har blåmärken sedan ishockeyn på idrotten, känns bra när man är svullen och har blåmärken här och var efter idrotten haha! Sedan så har allt bara gått så fort, har inte ens tänkt på att jag haft skola (typ). Men när skolan var slut, hade jag ingen lust att gå hem - Illa!
Det enda stället jag verkligen ville till, det var till Ämmäh. Jag hade verkligen hemlängtan..

(Här har jag snott en bild från Ämmähs blogg som hon hade själv lagt in en text på, den var fin så var tvungen..)

 

Om jag orkar så ska jag skriva ned våra planer lite grand! Men prio 1 är att plugga och prio 2 är att städa lite mer på rummet. Så vi får se hur det blir!

Men nu ska jag försöka sätta mig ned och läsa lite engelska bland, annat puss och kram!

Av Anneli Persson - 30 januari 2012 11:21

Jag var med om någonting riktigt hemskt idag och jag vet inte om jag kan förlåta denna person....


Hittade en bakelse idag i fiket och den var jättesöt.. Jag menar.. Titta på den..


  Sedan så for jag på lektion och gjorde mitt.. Tills jag fick ett mms, som sårade mig.. Det gjorde ont enda in i min själ. Jag kände hur det högg till i hjärtat.. Se bara så hemskt..


..


Saknar ord..  

Av Anneli Persson - 29 januari 2012 21:47

Sängen ropar på mig, har bara några klungar av mitt te kvar. Sedan ska jag borsta tänderna och sova. För imorgon är det skola igen. Tro mig - Inte taggad alls...

Ska i alla fall städa imorgon igen, vänta på ett samtal, plugga och ja. Sova (Y). Ni får sova så gott, kram! 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards