Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg under december 2011

Av Anneli Persson - 30 december 2011 14:22

Tjena alla - snygga underbara gulliga folk!
Är nu i Nordmaling på väg till Kråken med; B-red och Thom. Ska fira nyår där, shit det är bara en dag kvar! Det känns som om det här året har gått otroligt snabbt. Eller vad tycker ni?

Igår var jag hos polly i princip hela dagen med Johannes innan vi for till Café station och tog en kaffe - i väntan på Thom. Vi käkade hos pappa igår, god mat blev det osv.


Jag har inte kunnat ladda upp bilder från julafton eftersom  att polly inte har internet hemma hos henne. Men vi har spelat kort hela tiden och sett på film. Bla. har jag sett på supernatural  . Någon mer än jag som följer det  ?

Jag får i alla fall ladda upp bilder från jul och nyår (om jag kan fixa några bilder där ifrån) så ni får vänta till nästa år  .

Men imorgon blir det god middag, massa folk, lekar bla. Så mer om det på måndag antar jag, puss puss!

Gott nytt år!! 

Av Anneli Persson - 26 december 2011 15:08

Hej allesammans, nu är julen över och hoppas alla är nöjda och glada! All julmat som man käkat, julklapparna, all glädje och kärlek. Men jag undrar nu, är det bara jag som inte haft julkänsla? Den fanns en vecka innan och dog ut, kanske är för att jag firade jul den 25 och inte den 24?

Jag har en massa bilder som jag ska lägga upp, men orkar inte göra det just nu. Jag ska duscha och fixa mig innan jag ska in till stan! Såå, här har ni en bild på mig och Leiah (min mosters senaste barn, snart ett år).

Haha galen är man i småbarn! Har kännt mig liite som en mamma, bytt blöja på henne, matat henne och bara gosat och burit omkring på henne  . Men hon är ju så sjukt underbar <3! 

   

Av Anneli Persson - 20 december 2011 15:57

Jag har ingen aning om jag ska skratta eller gråta på riktigt. En tjej på 16 år, med den där attityden och inställningen kommer nog inte komma så långt. Hade någon fått chansen att slå henne, skulle dem nog göra det (i alla fall jag). Man blir arg och får huvudverk när man lyssnar på henne och så ska det ju inte vara?

Jag finner inga ord om den här personen alltså.. Ni måste bara se...


En av toppkommenrarerna till denna: Intelligens gör en människa attraktiv. Du är inte attraktiv.



En av toppkommentarerna till denna: Med eftertanke på hur jävla ful du är, och har sånt självförtroende tycker jag synd om dig.



Jag tycker inte att hon är så snygg som hon påstår sig vara heller. 

Vad ska man tycka, vad ska man säga? Jag finner inget att säga förutom att jag blir så jävla förbannad. Hon är ju en sådan som gör så att folk får ett dåligt självförtroeende. Visst hon har varit mobbad - Men det betyder inte att man får bete sig hur som helst eller säga vad man vill hur som helst.. Usch.

Av Anneli Persson - 20 december 2011 06:54

Goood morgon alla glada och morgontrötta människor!

Hoppas ni har sovit gott, för jag har inte sovit så jättebra tyvärr. Men det är bara för att jag hellre känner för att ligga kvar i sängen än att stiga upp  

Har lekt lite med ögonskuggorna idag, trevligt trevligt! Ska mest bara ha verkstad så det känns lite onödigt meen men! Här har ni bilder :):

Det är, Gult, orange/brunt och vinrött!



Dåliga bilder dock, men ni får vara nöjda ändå   .

Av Anneli Persson - 19 december 2011 22:04

Ska gå oc lägga mig, mer imorrn! - God natt!

Av Anneli Persson - 19 december 2011 16:05

Snart är jag hemma och då ska jag förmodligen ta på mig myskläder och göra kaffe. Sedan måste jag plugga lite, men men det kommer att gå bra! Jag ska också bara dega hemma för mig själv idag antar jag :).

Någon annan än jag som hatar att julkalendern snart är slut?    

 

Av Anneli Persson - 19 december 2011 13:48

Måndag snart över, herregud så skönt! Snart  är det tisdag sedan onsdag - Efter det har jag lov! Usch så skönt!! Jag sitter nu på engelskan och gör klart några rest uppgifter osv. Lagomt tråkigt, MEN jag har ju simon här så vad kan gå snett?? :)

Under förmiddagen spelades det musik i mitten, det var härligt! Fick även gratis kaffe   . Stammis på fiket så det är väl inte så konstigt. Fick också höra att torsdag är frivilligt! Såå jag lär ju ligga kvar i sängen ;).

Ska fortsätta med min uppgift nu, pusskram! 

Av Anneli Persson - 19 december 2011 10:01

Svenska nu, plugga till provet på onsdag.. Fortfarande - skönlitteratur inte sugen  . Det är inte min dag idag heller haha, men snart är det lunch så jag överlever! Kram 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards