Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg under oktober 2011

Av Anneli Persson - 30 oktober 2011 20:56

Nu sitter jag på bussen påväg hem till Frida och vi ska se på film! Funderar på om det blir skräck, humor eller bara äckliga kärleksfilmer som man egentligen inte klarar av utan att gråta massiva floder. Men när det är med frida så är det inga problem, vi får väl gråta tillsammans eller något   . Det kommer i alla fall bli über trevligt!

(Ganska nytagen bild)
    

Av Anneli Persson - 30 oktober 2011 20:03

Jag är lagomt raslös just nu, ska kolla om jag kunde sova hos Frida eller något - hade varit toppen! Jag ska imorgon åka till underbara Julia i flurkmark och umgås hos henne  .  Kommer bli awesome! Sitter och planerar mera nu, skriver senare! Puss kram!

Av Anneli Persson - 30 oktober 2011 18:41

Vilken är bäst  



vs.

 

Av Anneli Persson - 30 oktober 2011 14:55

Nu sitter jag på bussen hem, ska stöka ihop mina grejer, packa upp osv. Ska även fixa en stor kopp kaffe! Är sjukt sugen, nom nom nom!

Girls fall in love.
with what they hear.
Boys fall in love.
with what they see.
That's why girls.
wear make up.
and boys lie.

Det är Simpelt och komplicerat på samma gång, när man föddes som ett svin.
Jag ->

Av Anneli Persson - 30 oktober 2011 12:35

Sitter och har "someone like you" på repeat. Sjunger med och tänker att det är så många sånger man känner igen sig i - Det gör ont på något sätt.
 


Jag vaknade klockan 11 och då skulle jag försöka få upp Fia ur sängen, det var lite omöjligt - men tillslut så! Så nu har vi städat i köket, plockat undan i sovrummet - Det var typ min packning efter att vi skulle klä ut oss  . Snart ska jag fara hem och städa där också, dricka kaffe och så. Sedan vet jag inte vad som blir ikväll - Vi får väl se! Puss kram allesammans!

Av Anneli Persson - 30 oktober 2011 02:18

Hej hopp alla!
Det är sent och jag borde kanske sova! MEN jag och fia ser fortfarande på film  . Vi kom hem ca 00.15 eller något sådant. Fick skjuts av Mathis och hans kompis hem till fia  . Vi for till en fest där Élena  och Anthon styrde - dom fyllde 20 år båda två - GRATTIS IGEN!!!


Vi var tvungna att klä ut oss (var av anledningen till att vi kom dit så sent) för det var halloween fest så det blev vampyr för mig och Fia blev mitt "offer".


Vi var där lite efter 10 (då vi fick skjuts dit av Mathis och hans kompis också - Tack så mycket för skjutsen igen grabbar") så vi stannade i drygt 2 timmar :). Det var trevligt att träffa massa kompisar och självklart lära känna nya ansikten! Och åter igen - Man kan ha grymt kul utan alkohol om man bara är med rätt personer!

Ska inte skriva så mycket mer för att jag och fia ska se en film till innan vi somnar, den heter - Beastly. Hoppas den är bra! Jag ville bara meddela att min kväll varit awesome, hoppas att ni alla andra haft en underbar kväll!
 

You are the key to my heart.
But we lost it all, the love is gone.
And we had magic and this is tragic. 

Av Anneli Persson - 29 oktober 2011 13:22

God morgon allesammans!

Antar att det var väldigt många som festade och söp igår, meddelande till er - fuck you - jag körde party mode on, nyktert! Haha funkade lika bra, shiet så kul jag hade bortsett från några händelser igår:

Festen började spåra ur totalt igår när det kom in en oinbjuden till festen. Det var en tjejs kille som hade tagit sig in utan att betala. Så vi skickade ut honom och sedan kom hans polare och började att slåss osv. Polisen kom, 2 tjejer (minst, vad jag vet) blev av med en massa saker. Men det är en obbola fest, vad förväntar man sig..? (här är en liten artikel)

Idag har jag bara liite träningsverk i benen och är lite trött, vi la oss kring.. 4 igår kanske? Vaknade av att en massa människor smsade mig och så. Men det är lugnt! Ska snart se vad som händer idag och hur jag ska planera veckan osv. Blir kanske så att jag stannar en dag till i holmsund. Aja vi får se, skriver senare!

Puss hej! 

Av Anneli Persson - 28 oktober 2011 10:46

Halloj i stugan, jag sitter nu och ska ha en ellektion. Önskar att vi ändå inte skulle ha flyttat på den för jag är dunderhungrig! Jag skulle fixa smink osv redan nu, men nejdå - Då blir man avbryten mitt i allt *suck*..

Less men fortfarande supertaggad, kram hoj! 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards