Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Anneli Persson - 6 januari 2012 23:28

Alla som fortfarande ligger vakna och funderar på vad som ska hända inatt eller imorrn - Om de ska sova eller dygna osv. Kan ju ägna er till att göra inget alls och läsa mina sista meningar för idag..

Jag ligger nu i sängen och har 2 liters glass i knät! Ska se "Something borrowed" nu, underbar film. God natt alla andra, här är en bild på Leiah från Jul! (Mer julbilder kommer förmodligen imorgon).

   

Av Anneli Persson - 6 januari 2012 20:25


(Felix Jonsson) - 


Jag måste berätta för dig för att du är en sådan underbar människa och för att du finns. Du känner mig i princip in och ut, du vet hur jag ser ut när jag är ledsen, arg, stressad.. Du ställer upp och pratar med mig när jag behöver och du har fått dessa (snart) två år att svischa förbi. Du har fått allt att kännas bättre, bara när jag fått höra din röst.
Jag saknar dig, du är en av mina finaste vänner. Vi sa för snart två år sedan att vi inte skulle ge upp våran vänskap och än så länge så håller vi det fint.


Måste bara tacka dig stort, du vet vem du är! 

Av Anneli Persson - 6 januari 2012 15:31

Kikade igenom bilddagboken för att se om det är någon skillnad på mig - ett år tillbaka. Haha vilka förändringar egentligen! Inte stora, men men..


Agusti, Oktober och November är inga riktiga bilder.. Men hittade inga därifrån :(


Januari



Februari



Mars



April




Maj




Juni  



Juli



Agusti



Oktober




November



December


 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards