Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Anneli Persson - 7 januari 2012 22:31

 Hejsan allihopa everybody! - Nu är kvällen i princip slut.. Sitter och tjockar i mig massa mackor nu med hamburgedressing och ost.. Men det är gott!

Jag lovade att lägga över lite julbilder så, here it comes! - Julen 2011   

                                     

Av Anneli Persson - 7 januari 2012 16:51

Nu har jag snart varit hos Moa i 1 vecka, från tisdag till nu. Nu är vi på väg till hennes mormor för att äta middag osv. osv. osv. Skriver sedan, kram kram!

   

Av Anneli Persson - 7 januari 2012 15:35
   

No, I'm not a bitch.

I've just been through a few things,
seen a few things, been there and done that.

Yes, I guess I'm cold now.
But only because I once gave a damn
about someone who didn't give a damn about me.

I've built a wall around myself
to protect my heart from more hurt and damage.

I won't believe you if you tell me you're different.
Unless you stick around and proove it.
Words no longer mean a thing.
You're actions are everything.
Av Anneli Persson - 7 januari 2012 14:34

Det är Lördag, visst är det lördag? Jag tror det är lördag, joo... Det är lördag!

Ibland kan lov vara förvirrande som fan, man tappar bort dagar, tider, datum - allt! Man springer bara runt och hoppas att lovet aldrig ska ta slut.. - Everyday im shuffling <--- Vill du skratta, se denna...

Kvällen ser ut såhär -                           .

Ehm.. Så ja, vet inte hur jag ska lyckas med det. För jag vill ju hitta på något.. 

Av Anneli Persson - 7 januari 2012 01:39

Nu har jag och Moa sett på Something Borrowed - Blev en hel tårar dock, men så är det med hopplösa kärleksfilmer..
Men eftersom att vi ungifär nyss varit i samma sits på någon vänster, fick vi släppa ut de tårar som inte orkat falla. Sista vattendroppen som behövdes droppa ned i bägaren typ.

Nu ska vi se Beastly - Vilket är en underbar film! Blir nog fjärde gången jag ser den nu.. Men kan inte sluta, åh..

"Can you imagine that love?"


Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards