Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Anneli Persson - 13 januari 2012 20:34

Här går det undan kan jag lova! - Eller?

Jag har städat sedan ca halv 4 och är fortfarande inte klar! - MEN jag är glad ändå! Jag har slitit ut allt ur garderoben och vikt det igen, plockat bort allt från golvet, gjort plats i garderoben för kartonger osv osv osv. Shiet vad jag känner mig duktig!
Klockan 9 kommer jag få dammsuga, dammtorka, skura golvet osv. Sedan ska jag ligga i sängen och njuta av den nybäddade sängen och en serie! Sjuukt härligt!

Måste fortsätta, kram kram! 

Av Anneli Persson - 13 januari 2012 15:53

Springer i cirklar på rummet och plockar ihop kläder som jag ska tvätta senare. Sedan så storstädar jag och jag ska även renbädda osv.. Tycker just nu att det är kul + att jag skulle mer än gärna laga någon god mat nu  
 
Perfekt hemma fru huh  

Av Anneli Persson - 13 januari 2012 09:24

Hej hallå, nu har jag en kort rast från verkstaden och det går hur bra som helst! Vi har svets - Vilket är jävligt kul  . En sak som jag dock är rädd för, det är ju denna förbannade oturen jag brukar ha den 13 - Vilket jag glömde säga.. Så rädslan finns ju när man svetsar, att man brinner upp eller så.. Haha, skämt å sido - Man har ju en riktigt snygg outfit!

"Under mina svetsglasögon..." - Man känner sig så förbannat het... Eller?

     

Av Anneli Persson - 13 januari 2012 07:10

God morgon! Nu är klockan: Dags att fara till skolan. Men måste få i mig mitt kaffe först! Sedan blir det att slita på mig arbetsbyxorna och hoppa på bussen  .

Ja, då är det fredag den 13:de - Folk säger att man inte ska gå under stegar, krossa en spegel osv. Men jag är ju rädd för att göra det dagligen, haha!
Jag är så sjukt rädd över att en stege skulle fällas ihop och mosa mig.. Sedan att krossa en spegel, man får ju en sådan ångest om man krossar något i allmänhet! Så det är ju bara otrevligt..
Allt annat med svarta katter osv.. Nja.

Någon som verkligen är rädd på fredag den 13:de? 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards