Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 22:15

Som jag skrev tidigare var jag på


Vi har inte träffats på typ ett år och heller har vi inte gjort något annat än att träffas i skolkorridoren. Så vi gjorde en ändring på det och avslutade söndagen med en fika på stan.
Han drack kaffe och jag drack en Caffe latte med vit choklad smak till - blåbärscheesecake! Det var jättetrevligt, så tackar för en trevlig avslutning på kvällen!!

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 18:39

Ska ned på stan och fika på Wayne's med Hampus - Skriver later <3

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 15:41

 

Am I the only one? - Jag vill så badly till Tomorrowland i år, men då måste jag skärpa mig. Det är bara att börja spara, offh.. Snacka om att man blir sugen - Check this out!

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 15:24

Det hann bli för mökt ute innan jag tog bilderna..

   

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 13:08

Nu har jag fixat en header tills jag fixat date med Jennie, för hon skulle fota mig  . Då kommer det bli bättre alltihop, men ni får nöja er med det där i alla fall!

Min date med sängen gick toppen, vi kom bra överenns och allt! - Underbart.. Skämt å sido så sov jag faktiskt onormalt bra och vaknade en rimlig tid utan att sova bort hela dan. Min syster brukar alltid vakna av sig själv vid typ 9 och jag  brukar vakna vid 12 - 13.. Men nu de här två dagarna då hon sovit här så har vi vaknat samtidigt. Otroligt haha!

Nu ska hon fara hem och jag ska väl fortsätta min städning, och nej jag är inte klar än.. Så, det blir att dammsuga idag  .

Ska slappa ett tag till här vid matbordet med min stora T shirt på innan jag tar på mig något mer och städar...

 

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 11:36

Jag har lagt en stor funderare på att ta hål i läppen, vilket man ser på bilderna  . Det är en fakepiercing som jag har där för att vänja mig vid den, för att sedan bestämma om jag vill. Look:



Här sitter jag och systra mi på bussen <3



Dålig bild på mitt make-up, men men - den duger!



Som sagt, en stor funderare på att ta hål i läppen!



Ibland får man vara ego..



Jag och syrrans converse <3



I väntan på att min syster ska prova ett par jeans..



Hade förbannat tråkigt haha!



Hittade en charmig t-shirt som jag övervägde att köpa.. Men blev inte så - Tyckte inte att den passade på mig..



En bild innan jag färgade håret..



Färgen i!



En dålig efterbild.. - Ska försöka fixa en bättre idag!

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 01:30

Med Celina, Jag och dubbelhakan på besök, säger vi godnatt!

   

Av Anneli Persson - 15 januari 2012 01:16

Som sagt, var på stan idag och har kirrat några bilder. Men nu ska jag gå på date med sängen, men här får ni en bild från idag så berättar jag imorgon hur det gick. Puss på alla söta!

   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards