Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Anneli Persson - 25 januari 2012 23:03

Som sagt, jag är sjukt sugen på att tatuera mig. Kan inte låta bli att kika runt på internet efter bilder och insperation.. Jag har ju några idéer över vart jag vill ha den, men inte vad jag vill ha där..



Enligt mig, så är tatueringar och piercingar den finaste konsten som existerar. Det kan bli för mycket och löjligt och det kan finnast konst utan någon mening alls. Men oftast är det riktigt snyggt! Här har jag några bilder, som jag lägger upp bara för att bilden är charmig eller att tjejen/killen är snygg.

                         

Av Anneli Persson - 25 januari 2012 21:46

Såg att jag för skojs skull tog kort på skummet som blev över igår när jag gjorde fotbad. Har en tendens att göra för mycket skum. Here it is, det jag behövde skopa bort för att kunna fortsätta fylla på vatten. Utan att orsaka översvämning..



Nu sitter jag och kikar på tatueringar bland annat och är sugen som fan på att gadda mig. Ni ska få se lite bilder sedan, puss puss!

Av Anneli Persson - 25 januari 2012 12:49

Hej hopp allesammans! Nu börjar snart engelskan och jag drömmer mig bort. Varm sand mellan tårna, Mjukglass i handen på stan och njuter av sommarlovet. Vilken besvikelse när man vaknar - Visst jag ogillar inte vintern, det är jätte kul att åka slalom, köra skoter, snömula kompisar osv. Men sommaren är nog bäst trots allt..!

Jag vill bara åka, långt, långt bort - Lämna umeå, kanske ska ut en roadtrip? Men den ska inte vara i 1 - 3 dar, utan en hel vecka i så fall. Åka iväg med någon underbar vän som vill uppnå samma sak som jag med den.

Jag lutar mig mot bilfönstret, hör det brummande ljudet och njuter av utsikten.. - Dags att dagdrömma lite till tror jag..

 

Av Anneli Persson - 25 januari 2012 10:28

Bara jag som längtar till sommaren så otroligt mycket? Jag vill att all snö ska forsa bort, att all is ska smälta och att solen ska blända en när man ligger där i sängen och nyss vaknat. Man behöver inte ha på sig flera lager av kläder för att hålla värmen uppe osv.

Tänk er till en varm sommardag.. Solnedgång.. Lägereld med filtar på en strand vid havet. Bara ens nära och kära runt omkring en. Man har en gitarr, sjunger och myser. Sedan en iskall öl i handen, skulle inte det vara perfekt?

thesecretsofaboy:É, o mundo dá voltas, e nessas voltas muita coisa muda.

Men det är ett tag kvar innan den där jävla sommaren kommer, nu är det vitt överallt och man fryser även om man är inomhus.

Bort bort bort bort bort BORT!

gphelps:Porque, por vezes, o teu porto seguro insiste em ser também o teu ponto fraco. (paradarespiratoria) 

Av Anneli Persson - 25 januari 2012 10:20

Jag lovade att jag skulle skriva ett inlägg om en kille i klassen, denne mannen heter Simon  . En riktigt trevlig, livfylld - energiprick som alltid är på bra humör. Han är jätte snäll osv! Här är en bild på han och mig:



Och en sak som är kinda cool, hans pappa är min gamla lärare sedan 4 - 5:an!!   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards