Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Anneli Persson - 26 januari 2012 21:06

If you love two people choose the second one because if you really loved the first one, you woulden't have fallen for the second.


Av Anneli Persson - 26 januari 2012 17:13

               

Av Anneli Persson - 26 januari 2012 16:56

Tjolahopp allesammans! Nu sitter jag hos Kim och väntar på gó middag, Josefin kommer också hit! Det blir riktigt trevligt, ska på UG sedan och så ska vi spela Minecraft  . Sedan åker jag vidare!! Here's Kimpan!

   

Av Anneli Persson - 26 januari 2012 13:45

Jag sitter nu på svenskan och skriver en argumenterade text. Vi har läst två artiklar, en om att datorspel är förfärligt och en om att datorspel är bra. Sedan ska du välja att argumentera om en av dem och skriva en referat liknande text.

"Självklart" valde jag - Datorspel är bra - för att jag spelar själv och kände att det var lättast att argumentera om. Visst, uppgiften var inte toppenlätt, men just nu flyter det bara på!

Vad tycker ni om datorspel? Bra eller dåligt?

Tänkte skriva ett inlägg innan jag far på idrotten och här har ni min säkerhetskod till bloggen igår, tyckte det var så fint så var tvungen.. Sämst i know <3

   

Bye bye my lovely ones <3 

Av Anneli Persson - 26 januari 2012 08:32

God morgon! Alla som vaknade för några timmar sedan - SUCKERS! Jag börjar 11.55 och känns otroligt skönt att ligga kvar i den varma sängen och känna att man verkligen inte behöver kliva upp på någon timma när väckarklockan ringer kring 7.

Sedan så har jag 3 lektioner, Engelska, Svenska, Idrott (Skidor  ) - Ingen höjdare.. Men sedan får ju jag helg för tusan! Jag är ledig imorgon, hur skönt som helst!

Fri som en fågel..

Av Anneli Persson - 26 januari 2012 00:48

Sleepy time, god natt alla vackra människor!

 

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards