Anneli Persson - Ta vara på livet, även om det känns mörkt.

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Anneli Persson - 29 januari 2012 21:47

Sängen ropar på mig, har bara några klungar av mitt te kvar. Sedan ska jag borsta tänderna och sova. För imorgon är det skola igen. Tro mig - Inte taggad alls...

Ska i alla fall städa imorgon igen, vänta på ett samtal, plugga och ja. Sova (Y). Ni får sova så gott, kram! 

Av Anneli Persson - 29 januari 2012 15:30

Måste säga god morgon för att jag inte hunnit säga det  . Sitter hemma hos Ämmäh fortfarande och planerar sportlovet, sommarlovet, min framtid osv. - Låter ganska.. Brutalt, men Har även skickat in en ansökan om jobb och förmodligen kommer jag att få jobbet (hoppas jag).

I alla fall så fyllde Ämmäh's mamma år tisdags (men firar henne idag) så vi ska snart käka god middag (och nej pappa, deras mat är inte godare än din även om ämmäh's pappa har  tävla mot dig utan att du varit medveten om det i ca 4 - 5 år. Men vi ska typ käka palt, sååå..) sedan blir det tårta :).

Skriver ned lite av mina planer sedan! Puss kram!

   

Presentation

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

Thapersson - Livet är en fest!

Översättning av bloggen

Gästboksinlägg


Ovido - Quiz & Flashcards